La Vida

27 mei 2018 - Veghel, Nederland

Nog 7 weken en dan is het zo ver . Van lezen in de lonely planet tot twee maanden geleden en keuvelen over waar we toch allemaal heen zouden gaan lezen we nu alleen nog maar Nicaraguaanse nieuws sites en weet ik meer van de politiek daar dan me lief is. De lonely planet ligt al een tijdje gesloten in de kast puur omdat ik er niet in kan kijken en lezen en keuvelen over waar we allemaal wel heen zullen gaan puur omdat we gewoonweg niet weten of we de plekken die we ongeveer wilden bezoeken wel te bezoeken zijn . Ik leef mee met de mensen daar en maak me zorgen om de mensen daar en wij maken ons druk of we wel of niet door nicaragua kunnen reizen. Als we toch in Juli de keus maken om daar te blijven en niet door te vliegen naar bijvoorbeeld Panama os de onschuld van de reis er wel af,de voorpret is er af het land is in crisis de metalen bomen liggen om er zijn blokkades en weinig toeristen ik ben benieuwd waar en in welk land we zijn over 7 weken want ik weet het nog niet ........la vida.....